Mocht je twijfelen over een bezoek aan ons kantoor, bekijk dan onze online “showroom”:
Q: Is het nog veilig om langs te komen?
A: Wij begrijpen volledig dat je misschien aarzelt om ons te bezoeken. Wij kunnen je verzekeren dat we alle mogelijke voorzorgsmaatregelen hebben getroffen om je gezondheid te beschermen. Je kunt dus ook zonder afspraak gewoon bij ons langskomen. Het is wel handig als je je bezoek vooraf aankondigt. Dan kunnen we tijd inruimen om met je door de showroom te lopen en vragen te beantwoorden.
Q: Ik kan/wil nu niet langskomen, maar heb een vraag of wil meer informatie.
A: We zijn op verschillende manieren bereikbaar Op onze website staat veel informatie, maar als je liever persoonlijk contact heeft, dan kun je ons ook bellen.
Q: Mijn auto heeft een reparatie/servicebeurt/Apk-keuring nodig. Kan ik een afspraak maken en/of langskomen?
A: Ja, onze werkplaats is vooralsnog gewoon geopend. Je kunt dus net als normaal een afspraak maken. Houd er wel rekening mee dat de bezetting op onze vestigingen wegens corona beperkt kan zijn. Langskomen kan ook. Om er zeker van te zijn dat je terecht kunt, verzoeken we je om vooraf contact met ons op te nemen. Wel vragen wij je om:
– alles wat aan de sleutel(kaart) hangt te verwijderen;
– de sleutel(kaart) te ontsmetten met de daarvoor beschikbare middelen voordat je de sleutel(kaart) achterlaat op de balie.
Q: Ik heb al een afspraak staan voor onderhoud/schadereparatie aan mijn auto. Gaat deze gewoon door?
A: Ja, wij zijn nog gewoon geopend en je blijft van harte welkom in onze werkplaats(en). Wel houden wij gepaste afstand en nemen extra voorzorgsmaatregelen. Indien een afspraak toch niet kan plaatsvinden nemen wij contact met je op om deze in overleg te verplaatsen.
Q: Ik heb een afspraak voor onderhoud/een schadereparatie aan mijn auto, maar wil/kan nu niet naar de werkplaats toe. Wat moet ik doen?
A: Je kunt het best even contact met ons opnemen via telefoon of e-mail om dit te bespreken. In sommige gevallen bieden wij tijdelijk haal- en wegbrengservice aan of de afspraak kan verplaatst worden.
Q: Mijn auto heeft regulier onderhoud/reparatie nodig. Moet ik dat uitstellen?
A: Nee, dat is niet verstandig. En het is ook niet nodig: onze werkplaats is vooralsnog geopend en onze reparateurs werken volgens strikte preventieregels.
Q: Ik heb een nieuwe auto besteld, hoe zit het met levering?
A: Dat is afhankelijk van het moment waarop en het type auto dat je besteld hebt. Neem even contact met ons op, dan brengen we je op de hoogte van de details van je bestelling.
Q: Ik wil een nieuwe auto kopen. Kan dat nog steeds?
A: Ja, dat kan. Wij kunnen je telefonisch helpen de mogelijkheden door te nemen.
Q: Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar wil/kan nu niet naar de showroom komen. Zijn er andere mogelijkheden?
A: Wij helpen je graag verder via telefoon en/of online kanalen. Een eventuele proefrit op locatie is in overleg ook bespreekbaar. Neem contact op via telefoon of e-mail om de verschillende mogelijkheden te bespreken.
Q: Is levering aan huis mogelijk?
A: Ja, bijvoorbeeld als je een nieuwe auto besteld heeft die binnenkort afgeleverd gaat worden. Neem contact met ons op voor een levering aan huis.
Q: Ik wil een proefrit maken. Is dat wel veilig?
A: Ja, auto’s die we inzetten voor een proefrit worden voor en na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook, touchscreen en andere aanraakgebieden. Wil je een proefrit maken? Maak dan eenvoudig een online afspraak. Een proefrit aan huis behoort ook tot de mogelijkheden. Neem in dat geval contact op met de
showroom.
Q: Ik wil graag proefrijden maar durf niet naar de showroom te komen. Wat nu?
A: Bij serieuze interesse brengen wij het model van je keuze als het kan naar je toe. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.