Heeft u te maken met schade aan uw leaseauto, dan is dat natuurlijk al vervelend genoeg. Wij zijn ons hiervan bewust en zetten alles in het werk om deze afwikkeling voor u zo prettig en soepel mogelijk te laten verlopen. Daarvoor is er nu de SchadeApp.
Je vult samen met de tegenpartij alles in op de SchadeApp. Na afloop ontvangen beide partijen een bericht per e-mail met inloggegevens (als je nog geen account hebt). De schademelding die jullie samen hebben ingevuld wordt toegevoegd aan de accounts van beide partijen, zodat je het zelf kunt downloaden en kunt versturen naar je verzekeraar met aanvullende gegevens.
Digitale handtekening
Sinds versie 3.0 maakt de SchadeApp gebruik van een digitale handtekening. Dit is belangrijk voor de rechtsgeldigheid van de schademelding. De digitale handtekening zet je met een SMS code die je ontvangt vanuit de app.
Aan de kant van de weg vul je de gegevens in van je schade op een Android, iPhone of Windows Phone.
Eenmaal thuis aangekomen controleer je de schademelding online. Hier kun je nog aanvullende gegevens aan toevoegen.
Wanneer alles in orde is verstuur je de schademelding naar Techno Lease.
De schade zal nu worden opgepakt. Contact zal verder verlopen tussen jou en Techno Lease.
Mocht u een stranding met uw auto hebben dan wordt u ten alle tijden via 053-4801940 doorgeschakeld naar onze 24-uurs servicelijn.